ready, ciag dalszy

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Nie, 1 Sie 2004, 12:45:37 CEST

On niedziela 01 sierpień 2004 02:39, Tomasz Pala wrote:
> W dokumentacji, źródłach lub na stronie było coś na podobny temat - żeby
> zapobiec cheatowaniu przekompilowane ze źródeł nie dogadają się z
> serwerem AFAIR.

Exactly. Facet stwierdził, że to będzie łatwiejsze, niż jakieś wymyślne
ochrony antycheaterskie i na necie gra się tylko w oficjalne binarki. Jeśli
ktoś chce kompilować sam, to znaczy, że nie do grania, tylko jakąś własną grę
na podstawie engine'u robi, więc mu zgodność z protokołem oryginalnego cuba
zbędna.