ready, ciag dalszy

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Nie, 1 Sie 2004, 17:34:13 CEST

On Sunday 01 of August 2004 11:30, Cezar Cichocki wrote:
> VTAM!

> To wiem. Szkoda, bo jest inny projekt (MrProjext) który potrafił ładnie
> obrabiać bazki z MrProject i łączyć z evolution tudzież gnucalc.
> Wspólnie tworzyli fajny tandem.
> BTW: planner z uporem maniaka twierdzi, że mamy 1980 rok :->
Akurat nie używa(łe)m żadnego z nich, ale uznałem, że skoro Cezar tego używa,
to musi być to jakaś szczególna atrakcja ;) i się zainteresowałem. O
plannerze wiem tylko tyle, że się wyłożył umie podczas budowania:
File not found by
glob: /tmp/B.5ff5a2/planner-0.12-root-builder/usr/share/mime/application/*.xml

Co do mrproject.spec:
1.38 Tue Dec 2 15:37:59 2003 by wrobell
CVS Tags: HEAD
Diffs to 1.37
- planner is based on mrproject and mrproject is discontinued as I know,
  please remove mrproject and libmrproject from ftp

IHMO, samo zaprzestanie wydawania nowych wersji jakiegoś programu nie może być
przyczyną usunięcia jego speca - były jakieś inne ku temu powody? Nawet,
jeżeli coś jest bazowane na czymś to nie znaczy, że jest to samo, że nie mam
mieć bezpośredniego dostępu do starszych wersji.