iptables24 a iptables

Andrzej Augustynowicz andree w pld-linux.org
Pon, 2 Sie 2004, 23:14:20 CEST

Witam
Czy te pakiety mają z założenia mieć możliwość być zainstalowanymi naraz w
systemie ?

1. Jeżeli tak to:
{
iptables -> iptables24 i tak w większości poleceń
do tego jakiś podpakiet z linkami iptables do iptables24 itd (aby można było
używać tylko iptables24 jak zwykłego iptables)

co z -devel ? jest tam sporo ciekawych rzeczy i nie za bardzo wiem jak sobie z
nimi poradzić np.
libippool.a -> libippool24.a ?
ibipq.a -> libipq24.a ?
libiptc.a -> libiptc24.a ?
plus manuale

Jak dla mnie to -devel można zostawić jak jest.

i pytanie czy dostosowywać init czy nie ? bo raczej oba inity się uruchamiać
naraz nie mogą
}

2. Jeżeli nie to:
dać obsoletes w obie strony na iptables aby możliwy był upgrade z jednego na
drugi.

Czekam na opinie, w przypadku braku (sensownych) zastosuje punkt 2
--
Andrzej Augustynowicz
http://ds5.agh.edu.pl