iptables24 a iptables

Andrzej Augustynowicz andree w pld-linux.org
Wto, 3 Sie 2004, 00:07:24 CEST

Dnia poniedziałek, 2 sierpnia 2004 23:35, Tomasz Pala napisał:

> Byłoby dobrze.

> Także katalog z modułami.

oczywiście

> A jak będziesz wymuszał używanie tego podczas budowania?
te pliczki przydatne są podczas developowania, nie muszę się zbytnio nimi
przejmować przy budowaniu, wystarczy prosta zmiana nazwy w trakcie
instalowania, chyba ?

tylko po co w przypadku -devel coś robić ? lepiej chyba zostawić jak jest.

> Przecież jest tylko jeden... Ten z iptables24 jest wykomentowany.
ale jak będzie zmiana iptables -> iptables24 to init z iptables-init
przestanie działać dla iptables24 czy się mylę ?

pewnie inity musiałby się wykluczać wzajemnie.

--
Andrzej Augustynowicz
http://ds5.agh.edu.pl