Przypomnienie o listach dyskusyjnych na pld-linux.org

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 3 Sie 2004, 00:05:01 CEST

On Mon, Aug 02, 2004 at 23:35:12 +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Mówisz, że lepiej popsuć rzecz B niż naprawić A? Dziwne podejście.

Osoby dostającej list nie interesuje, jak on powstał, tylko jak wygląda.

Abstrahując już od tego, że normalną praktyką jest pisanie bez polskich
literek tam, gdzie nie są one obsługiwane prawidłowo - tak jak ma to
miejsce w mailmanie.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/