havner: java-blackdown.spec

Konopko Grzegorz btower w osiedle.net.pl
Wto, 3 Sie 2004, 00:45:02 CEST

Dnia poniedziałek, 2 sierpnia 2004 23:21, Tomasz Pala napisał:

> Wcześniej był to katalog, teraz jest link do %{_fontsdir}/TTF. Widocznie
> rpm nadal sobie z tym nie radzi, dodałem %pre. Sprawdzisz?

Acha. Juz widze o co chodzi, nie sposób sie "wstrzelić" po 4 sielskich dniach
spędzonych nad wodą do normalnego trybu.
Z tym ze ja dodałem troche inaczej bo nie działało:

-if [ -L %{jredir}/lib/fonts ]; then
-       rm -f %{jredir}/lib/fonts
+if [ -d %{jredir}/lib/fonts ]; then
+       rm -rf %{jredir}/lib/fonts

Bo to w koncu ma być upgrade, a jesli rpm nie radzi sobie z upgrade z linku do
linku to ja juz czegoś nie rozumiem.
Ale po zmianie patrze na to co powyżej i ponizej ktoś zamieścił, tzn:

if [ -L %{jredir} ]; then
        rm -f %{jredir}
fi
(...)
if [ -L %{javadir} ]; then
        rm -f %{javadir}

i jeśli to prawda to faktycznie coś jest nie tak, upgrade z 2 -> 3 teraz
zadziała ale z 3 -> "na cokolwiek" juz nie.

Do sprawdzenia jutro, dziś już późno.

tu mi się chyba coś pomyliło ...