havner: java-blackdown.spec

Konopko Grzegorz btower w osiedle.net.pl
Wto, 3 Sie 2004, 01:18:39 CEST

> Dlaczego? To jest %pre.

Chodzi o sensowność zacytowanych fragmentów. Napisałeś wczesniej ze "rpm
widocznie nadal se z tym nie radzi". Pomyślałem ze to chodzi o coś podobnego
bo identycznie wyglądało, teraz widze ze chodzi chyba o jakieś dużo dalsze
zaszłości bo sensowności w obecnej wersji nie mają. Taki skrót myślowy
miałem, juz widze o co chodzi.