SPECS: issue.spec - removed \ec from issue (needed for mingetty --...

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Wto, 3 Sie 2004, 01:42:27 CEST

On Thursday 29 of July 2004 22:09, Jakub Bogusz wrote:
> [...]
[...]
Ad. minicoma - z tym znaczkiem to co wyświetla issue + login w minicomie jest
"pomieszane" z komunikatami startowymi - wystarczyło trochę ponaciskać enter
i było wszystko widoczne. Po usunięciu całej linii z ESCc efekt jest taki, że
co bym nie zrobił, po skończeniu startu nie widać nic - samo tło minicoma.
Logowanie działa, komendy też, tylko nic nie widać (reboot wpisywałem "na
ślepo"). Dopiero po otworzeniu i zamknieciu vim'a zacząlem widzieć, to co
powinno pojawiać sie na ekranie. Testowane na Ra+2.4.20-16 <-> Ac, z konsole,
minicom-2.1-2 z HEAD 22.01.2004. Między rebootami nie wychodziłem z minicoma.
Wyjście z minicoma i ponowne jego uruchomienie w takiej sytuacji pomaga, z
tym, że znowu można doprowadzić do "syfu w postaci wielu issue". Dla mnie
lepiej było, jak było, niż jak jest teraz, więc u mnie będzie tak jak
było ;).
--
Tomasz Wittner