kernel-2.6.7-3 + iproute2-2.6.8-1

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Wto, 3 Sie 2004, 16:59:34 CEST

On Tue, 03 Aug 2004, pbern w pbern.biz wrote:

> Witam,
>
> po przejsciu z 2.6.5, na w/w mam taki error (wycinek ze skryptu)
na 2.6.7 jest to samo.

> TC filter add dev eth0 protocol ip parent 1:0 u32 match ip dst $i flowid
> 1:$n
> niby wszytko ok, a dostaje blad:
> RTNETLINK answers: Invalid argument
>
> a w syslogu komunikat:
>  nautilus kernel: Please upgrade your iproute2 tools or compile proper
> options in!
>
> Skrypt oczywiscie nie byl ruszany, a w/w blad wyszedl po zmianie kernela.
niedolinkowalo sie:
open("/usr/lib/tc/f_u32.so", O_RDONLY)  = -1 ENOENT (No such file or directory)

--
Yaro

       IRL: Jaroslaw Dziubek       |           Nie przejmuj sie,
    http://yaro.perfect.net.pl/    |       gdy inni cie nie rozumieja;
KNM Member: http://www.knm.org.pl/ |        martw sie raczej wtedy,
 IRC: Yaro, ICQ: 1340145, GG: 1110 | gdy ty nie potrafisz zrozumiec innych.