SPECS (RA-XFree86-4_4): XFree86.spec - temporary save; builtin Xre...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 4 Sie 2004, 20:37:41 CEST

On Wed, Aug 04, 2004 at 03:25:53PM +0000, qboosh wrote:
> Module: SPECS                         Tag: RA-XFree86-4_4
> ---- Log message:
> - temporary save; builtin Xrender/Xft/Xcursor, fixed locale libs perms

Dwie uwagi:

1. ktoś chce tego brancha ciągnąć (na razie jest tylko na specu,
wszystkie źródła z HEAD)? Ja raczej nie będę, to chwilowa potrzeba.
Ale jakby się komuś chciało, to może zrobić, także jako security fix dla
Ra (przypominam, że XFree86 w Ra ma kilka znanych dziur).
(wtedy dwie poduwagi:
 a. nie wiem, czy w Ra jest fontconfig, może trzeba by dodać
 b. to wymaga nagłówków >= 2.4.x w /usr/include/linux, co najmniej dla
    sterownika input/wacom - albo jakichś hacków pod kątem różnic
    definicji z <linux/input.h>)

2. zastanawiam się, czy włączenia libXrender/libXft/libXcursor
z powrotem do -{libs,devel,static} nie commitnąć także na HEAD.
Oddzielne wersje są właściwie dla xlibs, a nie XFree86.
(ale się naśmieciło przez wydzielanie tych bibliotek...)
Niekoniecznie do Ac (bo wtedy trzeba byłoby przebudować chyba koło
setki pakietów, żeby pozbyć się tych *.la z -develi - ale za to nie
byłoby problemu z developerką na X11-devel), ale na wypadek, gdyby po
Ac coś jeszcze było z XFree86.