Co z BTS?

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w pld-linux.org
Czw, 5 Sie 2004, 01:16:42 CEST

On Wed, Aug 04, 2004 at 01:16:54PM +0200, The Undefined wrote:

> ja bym stawial na jedna z tych dwoch ;)

> to wysylaj skrot na cvsadmin ;)- z tego co pamietam Ci ktorzy mieli RW w
> starym cvsie teraz dostaja tez rw bez wiekszych problemow.

przy forku, Ci ktorzy dali skroty dostali konta, ciagle w CVSROOT
jest plik users z starego repo, i jesli ktos tam sie potrafil znalesc
to dostawal rw bez dyskusji, jesli ewentualnie jednak ktos by oczekiwal
poparcia kandydatury na rw
to moje masz

agaran

ps. undefined czemu doklejasz samego siebie w To: chcesz dostawac kopie

--
agaran at pld dash linux dot org :: PLD Linux Developer
I do not fear computers. I fear the lack of them. [Isaac Asimov]