[OT] systemy (maszyny) rozproszone

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Czw, 5 Sie 2004, 09:27:40 CEST

Pozwolę sobie na mały OT. Robił juz ktoś kiedyś system rozproszony,
czyli np. dwa serwery synchronizujące się ze soba poprzez sieć LAN lub
WAN, gdy jeden ulega awarii, wyłączeniu drugi przejmuje funkcje tego
pierwszego. Nie bardzo wiem jak to ugryźć od strony programowej i
sprzętowej. Myślałęm zrobić coś na wzór macierzy skaładającej się z
kilku maszyn. Może ktoś wskaże mi odpowiedni kierunek poszukiwań. Dodam,
że maszyny te będą serwować aplikację w php+mysql i chodzi o zapewnienie
jak największej bezawaryjności.
--
Robert 'dzeus' Graużenis