Co z BTS?

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Czw, 5 Sie 2004, 10:36:56 CEST

On Thu, 05 August 2004 01:24:06 +0200, The Undefined wrote:

> to nie ja.
> ja nic nie doklejam, nie psuję i wogóle.

Ależ "psujesz". ;-) Twój mutt ustawia nagłówek 'Reply-To:'
z Twoim adresem. IMHO wysyłając na _listę dyskusyjną_ nie
powinno się tego robić. Natomiast serwer list dyskusyjnych
adres listy do tego nagłówka _dopisuje_, a IMHO zdrowiej
jest, gdy po prostu ten nagłówek podmienia wyrzucając
z niego to co użytkownik sobie tam był nabazgrał.

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl                      Kocham RH, ale już jak go instalowałem