mozilla 1.7.2

Lukasz [DeeJay1] Jernas deejay1 w nsj.srem.pl
Pią, 6 Sie 2004, 14:25:06 CEST

Dnia Fri, 06 Aug 2004 13:56:24 -0700
maho <lukasz w mach.com.pl> nabazgrał:

> [ciach]

> e, przy którymś firebirdzie było też coś w tym stylu, musiałem brać

ZTCW Firebird (tudzież firefox) to nie gałąź stabilna i tu takie rzeczy
mogą się dziać.

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś
"PLD wspiera tych uzytkownikow, ktorym PLD dziala." - djurban