PATH="$PATH:$HOME/bin" w setup

Pią, 6 Sie 2004, 14:37:54 CEST

The Undefined wrote:

> hm.. glupie pytanie - dlaczego zly?
> przeciez domyslnie uzytkownik nic w ~/bin nie ma. A np moglby chciec
> przykryc jakies systemowe polecenia...
> A jak wrzuca do swojego ~/bin np binarke ls to chyba wie co robi?

Jak user sobie to _ustawi_ to pilnuje zwykle co ma w ~/bin. I wtedy niech
sobie ma kolejnosc jaka chce.
A jak go tym uszczesliwimy, to dajemy szerokie pole do popisu roznej masci
trojanom. I lepiej, zeby nie mialy za latwego zycia z przykrywaniem polecen
systemowych.

Sytuacja troche podobne do podrecznikowego ".". Jak juz dodawac, to na
koncu.

  phone (48)(58) 347 14 61