[RFC] Obsługa cyfrowych aparatów fotograficznych

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Pią, 6 Sie 2004, 14:42:12 CEST

Dnia wtorek 15 czerwiec 2004 22:40, Michal Kochanowicz napisał:

> Koszerne rozwiązanie IMO jest następujące:
> 1. groupadd -g $DIGICAM_GID digicam
> 2. echo 'digicam 0 0x04a9 0x309a 0 0 0 0 0 0 0 0 0' \
>
>    >> /etc/hotplug/usb.usermap
>
> 3. cat > /etc/hotplug/usb/digicam << EOF
>    chgrp digicam "$DEVICE"
>    chmod g+w "$DEVICE"
>    EOF

witam, coś nowego się pojawiło w temacie? bo jak widzę nikt nie zrobił a
sprzeciwów nie było.

jako że teraz mi jest potrzebne to mogę to zrobić i commitnąć (u mnie działa
bardzo dobrze) - pytanie tylko jaki numer dla grupy - pierwszy wolny, czyli
135? oraz czy usb.usermap dać jako source dla hotpluga czy postinst dla
libgphoto2?

Pozdrawiam,
Zergin.

--
*marcin runs you over with a vespa and then hits hard with an electric guitar
--> For public PGP visit: http://asiltis.pl/~admin/pgp/pld.at.nius.waw.pl.pgp