PATH="$PATH:$HOME/bin" w setup

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Pią, 6 Sie 2004, 16:59:53 CEST

On Fri, 6 Aug 2004, Bartosz Taudul wrote:

> [16:46 wolf w bajzel:~]% ls -a | wc -l
> 497
>
> Akurat zauważę, że mam katalog więcej...

A bez -a ?

> Niech sobie dodaje, ja zsh używam. A ktoś inny tcsh. A jakiś masochista
> pdksh. Trochę więcej sytuacji do obsłużenia niż proste wstawienie
> ~/bin/ls.

1. łatwo sprawdzić, kto jakiego shella używa
2. może dopisać do wszystkich, które mają 'profile' w nazwie
3. dlatego najlepiej wywalić z /etc/profile wstawianie $HOME/bin w ogole.

--

Pozdrawiam,

Roman Werpachowski