PATH="$PATH:$HOME/bin" w setup

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Pią, 6 Sie 2004, 17:58:35 CEST

On Fri 6. of August 2004 16:59, Roman Werpachowski wrote:
[...]
> 1. łatwo sprawdzić, kto jakiego shella używa
> 2. może dopisać do wszystkich, które mają 'profile' w nazwie
> 3. dlatego najlepiej wywalić z /etc/profile wstawianie $HOME/bin w ogole.
Truth. Zwłaszcza mi 3 punkt się podoba - wolę w ogóle nie mieć ustawianego
~/bin w PATH niż ustawiony wnietakiejkolejnościjakjachcę. I mniej pisania i
kombinowanie w /etc/profile.
Odnośnie problemów sec. to jest coś takiego jak tryb restricted powłoki
(pewnie i tak do obejścia). Tryb ten charakteryzuje się m.in. niemożnością
zmiany PATH przez usera.

BTW. jakiś masz duży odsetek postów (2 dzisiaj) bez tytułów, bez treści itd.
--
Tomasz Wittner