[OFFTOPIC] serwer list na czarnej liście dnsbl.sorbs.net

Mariusz Kryński mrk w sed.pl
Pią, 6 Sie 2004, 23:10:49 CEST

Dnia 06-08-2004, pią o godzinie 22:56 +0200, Mariusz Kryński napisał(a):
> Od poniedziałku mój exim zaczął zaznaczać pocztę z serwera list PLD jako
> spam - okazuje się, że listserver od poniedziałku jest na liście
> dnsbl.sorbs.net...
Właśnie zauważyłem, że jest tylko na liście
dul.dnsbl.sorbs.net - Dynamic IP Address ranges (NOT a Dial Up list!) -
więc chyba fałszywy alarm (muszę poprawić reguły filtrowania u siebie)

Pozdrawiam
--
mrk