Update libpng 1.2.6 do rc1 jest do cofniecia.

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Sob, 7 Sie 2004, 12:44:18 CEST

On Saturday 07 of August 2004 12:34, Jakub Bogusz wrote:

> Może coś z konquerorem?

u mnie psi wylatywalo z segv, a backtrace prowadzil do klas QT,
wiec to raczej tam jakis babol jest.

--
/* Copyright (C) 2003, SCO, Inc. This is valuable Intellectual Property. */

                           #define say(x) lie(x)