Nowy SPEC gtk-iptables.

Lukasz [DeeJay1] Jernas deejay1 w nsj.srem.pl
Sob, 7 Sie 2004, 18:58:17 CEST

Dnia Sat, 7 Aug 2004 17:20:42 +0200
Adam Gołębiowski <adamg w biomerieux.pl> nabazgrał:

> No właśnie, grupa. Chwilowo jest Networking/Admin, ale czy lepszym
> miejscem nie byłoby X11/Applications/Networking ?

IMO tak, chociaż jak to Undefine napisał to program administracyjny.
Jeśli będzie w X11 nikt przynajmniej nie będzie próbował go na serwerze
bez X'ow wsadzić. Chociaż jak mi to ktoś kiedyś napisał "PLD nie jest
dystrybucją dla idiotów", ale mimo wszystko lepiej tak niż wprowadzać w
błąd kogoś (a z networking to ma wiele wspólnego, nie widziałem
osobiście nigdzie iptables działającego w oderwaniu od sieci/pakietów)

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś
"PLD wspiera tych uzytkownikow, ktorym PLD dziala." - djurban