Nowy SPEC gtk-iptables.

Lukasz [DeeJay1] Jernas deejay1 w nsj.srem.pl
Sob, 7 Sie 2004, 19:26:11 CEST

Dnia Sat, 7 Aug 2004 19:19:34 +0200
The Undefined <undefine w aramin.net> nabazgrał:

> hm... po pierwsze - dlaczego nie? ;) ixy mozna sobie forwardowac...
> po drugie - sama nazwa imho wskazuje ze to jest "graficzne" i wogole.

No w gruncie rzeczy tak, jednakże stawia to pod znakiem zapytania
sensowność kategorii X11...

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś
"PLD wspiera tych uzytkownikow, ktorym PLD dziala." - djurban