Nowy SPEC gtk-iptables.

Lukasz [DeeJay1] Jernas deejay1 w nsj.srem.pl
Nie, 8 Sie 2004, 00:42:53 CEST

Dnia Sat, 7 Aug 2004 19:30:09 +0200 (CEST)
Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> nabazgrał:

> coz dodac? masz racje.

Niemożliwe :P
Swoją drogą, właśnie tylko tak spojrzałem na commitlogi i np. taki
tinyca.spec też ma grupę Applications pomimo, że pod gtk działa :/
IMHO teraz nie ma już większego sensu tego ruszać, jednak dla Th
należałoby pomyśleć czy poprawić spece na X11 czy zapomnieć o tej grupie
po prostu i zostawić wszystko tak jak jest teraz (choć to jedna
potencjalna możliwość grupowania pakietów dla jakiegoś menedżera mniej
przy niespójnych grupach)

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś
"PLD wspiera tych uzytkownikow, ktorym PLD dziala." - djurban