osierocone w glownym

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Nie, 8 Sie 2004, 13:19:17 CEST

On Sun, Aug 08, 2004 at 12:34:28PM +0200, havner wrote:
> [...]

Na razie chyba nie ma nic do poprawiania.
Chyba żeby dodać te katalogi en w quot i en w boldquot?
W paru pakietach są takie "locale"...

> no nic, kasuje co obsolete majc nadzieje, ze nic waznego nie poleci...

Większość to chyba jakieś rozjazdy wersji i przy przenoszeniu - np. jack
z głównego drzewa amd64 w tej samej wersji dla i686 siedzi nadal
w ready...

Swoją drogą, jakim cudem php 5.0.0 weszło do głównego drzewa, jak
upgrade nie jest gotowy?
Te "osierocone" pakiety php*4.3.8, muszą mieć odpowiedniki lub Obsoletes
w pakietach dla php 5.