osierocone w glownym

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Nie, 8 Sie 2004, 14:49:53 CEST

On Sun, Aug 08, 2004 at 02:35:39PM +0200, havner wrote:

> Paczki ktore byly w glownym niezbudowane na wszystkich arch i teraz tez sie
> nie buduja cofam do ready (np: crossavr-gcc,

Jest na HEAD.
W gcc 3.3.x port avr był zwalony.

> transcode,

Pakiet nie gotowy, brakuje dużej liczby BR lub opcji configure
wyłączających korzystanie z bibliotek nie w BR.
Obsługę PVM trzeba albo wyłączyć, albo poprawić pakiet pvm, żeby się
dało używać w modułach dzielonych.

> john)

Może później. Na razie mam inne zajęcia, niekoniecznie "komputerowe".