Podbijanie releasów

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Nie, 8 Sie 2004, 14:53:52 CEST

Na początku 2.0 podbijałem masowo releasy niektórych specy, żeby sobie ułatwić
synchronizowanie poszczególnych builderów. Później przestałem, żeby nie
poprawiać każdego jednego speca. Aaaaale, sami widzieliście (przynajmniej ci
co się interesowali zapychaniem się builderów) jak wyglądała akcja podbijania
releasów avernego. Profilaktycznie mam zamiar puszczać wszystkie pakiety na
buildery 3.0 z releasem podbitym o 5 w stosunku do zastanego (zanim to się
zacznie, to, według zapewnień havnera, ac będzie zbranchowane). Jeśli ma ktoś
coś konkretnie przeciw (tzn. co to może popsuć, w czym może przeszkodzić), to
stand now or for ever be silent.