PHP po upgrade do 5 nie działa

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Nie, 8 Sie 2004, 22:17:44 CEST

On Sun, Aug 08, 2004 at 09:51:37PM +0200, Adam Gołębiowski wrote:
> Naprawdę tego wcześneij nie sprawdziłeś?
Naprawdę. Skąd mogłem wiedzieć że to specyficzne dla ... no właśnie.
Nawet nie wiem co to właściwie jest ten "prefork". Sądziłem że to tylko
mały kawałek kodu, który odpowiada za sposób tworzenia wątków / procesów
dla obsługi zapytań.

> Przecież w jakimś celu przerzuciłeś się z difoltowego preforka. Wiadomo,
Prawdę mówiąc nawet nie pamiętam dlaczego zmieniłem tą opcję (chyba
chciałem wykorzystać NPTL...). Niestety ostatnio krucho u mnie z czasem,
nie mogę poświęcić go tyle na zabawy z Linuksem ile bym chciał. Czasem
zacznę coś robić a potem nie mam kiedy dokończyć.

Maszyna na której jest ten apache to była taka moja zabawka na której
mogłem swobodnie eksperymentować, ale z czasem zrobiło się tam sporo
użytkowników, dla których to jest podstawowy serwer poczty i WWW - więc
jest niefajnie jak przestaje działać.

> żę spora część osób tego nie zrobiła, a jako pierwszy wyskoczyłeś z
> problemem... więc chyba takie rzeczy sprawdza się automagicznie, czyż
> nie ?
Gdyby naprawdę mnie przycisnęło, pewnie w końcu bym to sprawdził. Byłem
w o tyle dobrej sytuacji, że dzięki sp...rzonym skryptom apache przy
restarcie nie został ubity i cały czas miałem działający serwer z PHP
4.3.8.
--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--