PLD_2.0_TODO2

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Nie, 8 Sie 2004, 23:08:09 CEST

On Sun, Aug 08, 2004 at 09:20:55PM +0200, havner wrote:

> adamg, zajmiesz sie tym?

Z pierwszej listy wszystkie poza perl-Class-Fields i perl-Regexp-Common
podbiłem i puściłem. Z pozostałej dwójki jednym zajął się radek, drugi
zaktualizowałem i puściłem do budowania (chwilowo do test).

Z drugiej listy - MHonArc-2.6.10-1 puszczony wczoraj wieczorme przez
ankrego, perl-XML-DOM-1.43-3 przez radka.

Zobaczymy co z tego wszystkiego wyjdzie.