Ikonki w menu GNOME

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 9 Sie 2004, 01:20:06 CEST

Dnia 09-08-2004, pon o godzinie 00:51 +0200, havner napisał(a):
> Dopoki nie miales zainstalowanego kde. Widziales jaki wtedy byl burdel?
> Widziales co sie w other dzialo?

Nie nie widziałem, podobnie jak KDE ostatnie jakie oglądałem to 1.0 i
nie mam zamiaru tego instalować skoro GNOME mi wystarcza. Nie podoba mi
się psucie bez odrobiny przemyślenia całości. Nie mam nic przeciwko
rozbudowanemu menu, wkurwia mnie jedynie nonszalancja wpierdalania
ikonek według jakiegoś widzi mi się a nie takich które by tworzyły
spójną całość.

Artur