AC i X11

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Pon, 9 Sie 2004, 07:43:41 CEST

On Sun, 8 Aug 2004 23:10:32 +0200
havner <havner w smtp.kamp.pl> wrote:

> Jestem na 90% pewien, ze chce jednak X11 w AC. Bedzie problem z
> upgradem z pre
> AC i z RA, ale za to jak w przyszlosci w AC-general bedzie X11 6.8.0
> (wydanie
> tuz tuz) i bedzie damage i composite, bedzie latwiejszy upgrade 2.0 ->
> 2.1
> (ktore powstanie z drzewa general). W zwiazku z tym chcialbym dalej
> poruszyc
> ten temat, ale nie w kwesti czy to robimy, czy nie, tylko jak to
> zrobic, aby
> [...]

Są duuuże problemy z composite, na chwile obecną działają R100 i
Rage128, reszta wymaga hackowania DRI i kupy innych rzeczy. na chwilę
obecną nie działa XVideo z composite nic nie wskazuje na to że ma
działać. Z nowymi X11 nie będą działać binarne sterowniki ati i nvidia,
ze względu na nowy interfejs DRI, composite, damage, whatever nie będą
też z nimi działać. To pieśń przyszłości, obecenie to się nie nadaje
nawet na DEVEL. IMHO nie ma się co pakować w kłopoty.

--
Fryderyk Dziarmagowski