upgrade php do 5.0

Lukasz [DeeJay1] Jernas deejay1 w nsj.srem.pl
Pon, 9 Sie 2004, 11:47:56 CEST

Dnia Mon, 9 Aug 2004 11:28:30 +0200 (CEST)
Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl> nabazgrał:

[---ciach---]

> Tyle to ja wiem.
> Chodzi mi o wymuszenie w specu.

Chętnie bym zacytował co mi kiedyś g0tar napisał, ale się powstrzymam.
IMHO sensownie będzie trudno to wymusić w specu, szczególnie, że
istnieje php-cgi. No, chyba że można wymusić Requires po sprawdzeniu
jaka paczka jest zainstalowana w systemie przy %prein, ale ZTCW nie
można :/

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś
"PLD wspiera tych uzytkownikow, ktorym PLD dziala." - djurban