Epoch w nazwie pliku

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Pon, 9 Sie 2004, 18:56:45 CEST

Mariusz Mazur wrote:
[...]
> I jeszcze raz prosiłbym o jakieś skomentowanie pomysłu zwiększania epoch z
> wersji na wersję w pld.

Problem w tym, że EPOCH jest często używany do kontrolowanego downgrade
jakiegoś pakietu i wtedy będzie lipa...

Wiem, że to może Pobożne życzenia, ale do projektów takich jak
dystrybucje przydałby się jakiś jeszcze jeden mechanizm w rpm'ie.
Coś co jednoznacznie identyfikowałoby "linie" dystrybucji.
Chyba łatwiej czymś takim zarządzać, łatwiej niż relesami?
Wiem, że najczęściej to projekty żyją i są coraz to nowsze wydania ale...
Nie wiem, może wymyślam, może trzeba ciąć i trzymać tylko 2 linie distro
jak tylko się da.

> Ktoś wie jak sobie z takimi rzeczami radzą w różnych
> susłach, redhatach, fedorach i takich tam?

No właśnie, chyba szybko zarzucają wsparnie dla HEAD-2...

--
Andrzej Zawadzki