Epoch w nazwie pliku

Lukasz [DeeJay1] Jernas deejay1 w nsj.srem.pl
Pon, 9 Sie 2004, 23:19:30 CEST

Dnia Mon, 9 Aug 2004 20:57:55 +0200
Tomasz Wittner <lists w mmt.pl> nabazgrał:

> A co nas windows.

Jak będziesz musiał użyć windowsa (sic!) by odzyskać PLD (bo się
rozwaliło przy jakimś upgrade) to zaczniesz przeklinać tego co zrobił
"dziwne" nazwy pakietów...
Ale to tak offtopic.

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś
"PLD wspiera tych uzytkownikow, ktorym PLD dziala." - djurban