uzytkownicy i grupy

Wto, 10 Sie 2004, 22:50:20 CEST

Jakub Bogusz wrote:

> Jeśli to będzie w skryptach, w przypadku konieczności poprawki wystarczy
> poprawić pakiet rpm.
> Jeśli w makrach - przebudować i uaktualnić wszystkie pakiety używające
> makra.

Rozumiem. Przerobie.
Tyle, ze nie wiem, czy lepiej, zeby to byl skrypt _sprawdzajacy_ czy mozna
usunac, czy _usuwajacy_ ?
W tym drugim przypadku moze dojsc problem usuwania uzytkownika z roznych
grup.

> Albo może lepiej opcję w konfiguracji ogólnosystemowej (sysconfig/rpm?).

Podoba mi sie.

> Podobnie z chkconfig --add, które nie wszystkim się podoba, a inny
> chwalą.

Rowniez mi sie podoba.
Kolejne makro/skrypt ?

> I wypisywaniem różnych śmieci przy uaktualnianiu pakietów ("verbose
> level" dla skryptów? zerojedynkowo trochę za mało, niektóre informacje
> bywają ważne).

Kwestia zdefiniowania tych "levels" ?

  phone (48)(58) 347 14 61