Ikonki w menu GNOME

Marcin Krzyżanowski krzak w hakore.com
Śro, 11 Sie 2004, 01:48:29 CEST

Dnia 09-08-2004, pon o godzinie 00:46 +0200, Artur Flinta napisał(a):
> Witam!
>
> Skoro już wszyscy skończyli się jarać nowym układem menu w GNOME,
> proponuję teraz spojrzeć na całokształt tego co otrzymaliśmy. A
> dostaliśmy jeden wielki graficzny burdel pełen niespójnych ikon
> pochodzących z nie wiadomo skąd i według jakich kryteriów były one
> dobierane. Standardowe menu GNOME może nie było zbyt bogate w kategorie,
> ale wyglądało normalnie i było spasowane z całością środowiska. To co
> mamy obecnie można przyrównać do panoramicznego pawia puszczonego po
> tygodniowej imprezie przy szwedzkim stole wszystkich kuchni świata na
> [...]

dla przynajmniej części pozycji można używać przeciez .directory które
przychodzą wraz z GNOME vide multimedia.directory ->
Multimedia.directory, tylko że teraz z punktu widzenia gnome-user'a to
wygodnie byłoby mi dopisać poprostu .directory z gnome do listy,
natomiast jesli ktoś będzie miał kde oraz zainstalowane gnome-vfs2 to
bedzie otrzymywał ikonki gnome, więc może najlepiej jest obecnie
zsynchronizować .directory z gnome z tymi ktore są w applnk jako gnome-
*.directory.

--

Marcin Krzyżanowski
http://krzak.linux.net.pl