instalator

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Śro, 11 Sie 2004, 12:41:38 CEST

Dnia 10-08-2004, wto o godzinie 21:43 +0200, The Undefined napisał(a):
> - z tego co pamiętam coś jest nie tak w sytuacji gdy wymaga zmiany
>   dyskietki - nie montuje jej czy jakoś tak...
- nie mozna sie pobawic fdiskiem (Unable to seek /dev/hda). Dzieje sie
tak tez przy zaladowanych modulach IDE. /dev/ide/host0... tez nie czai,
- instalator wymaga podania rozmiaru partycji (jesli jest za mala -
krzyczy) co nie ma totalnie sensu w przypadku instalacji na istniejacych
partycjach/utworzonych fdiskiem w czasie instalacji,
- przyklad parametrow formatowania partycji dziala tylko na ext2/ext3,
- brak opisow pakietow,
- bylo cos jeszcze ale zapomnialem....

Pozdrawiam
Beorn