po dzisiejszym upgrade

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Śro, 11 Sie 2004, 21:44:02 CEST

On Wed, 11 August 2004 21:13:50 +0200, Marcin Krzyżanowski wrote:

> Podzisiejszym upgrade w glownym drzewie, przestało mi działac Home i End
> w mcedit pod gnome-terminal, podejrzewam ze to moze miec zwiazek z tym
> ncurses ktore zostało podbite, orientuje sie ktos jak to poprawić może ?

I w mutt, i w slrn... Już z poprzednim ncurses (?) źle pracował
gnome-terminal (tam tylko End). I jeszcze, jeszcze z poprzednim,
ale inaczej (w tamtym krzaczył się ydpdict). Generalnie z każdą
kolejną wersją jest coraz gorzej. Żaliłem się na pld-users-pl...

--
Dariusz Laskowski                 Myślę, że nasi politycy, wbrew temu, co się
darlas at post.pl                 o nich mówi, mają umiejętność inspirowania