po dzisiejszym upgrade

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 11 Sie 2004, 21:52:48 CEST

On Wed, Aug 11, 2004 at 21:29:30 +0200, havner wrote:

> O to chodzi. Qboosh, co do poprawki? terminfo, czy ncurses? W konsole da sie

gnome-terminal? Nie do poprawki tylko decyzji.

Dnia poniedziałek 12 kwiecień 2004 11:30, Tomasz Pala napisał:
[...]
> minus. Mogę już cofnąć te wszystkie swoje zmiany?

Mnie tam nie zależy. Najwyżej będę robił swoje ncurses.
[...]

Koniec cytatu. Problem tak długo nie wyszedł, bo pakiet z ostatnimi
zmianami nie został przebudowany.

No, to teraz prześledź sobie tamtą dyskusję, życzę powodzenia;)

> to przelaczac i obecne zachowanie bylo zaznaczone jako X 3.3, nowe jako X
> 4.0, czyli teoretycznie to nowe powinno obowiazywac.

Teoretycznie. W praktyce - konsole ma więcej błędów w klawiaturze.
Ponadto wersja 'stara' jest powszechniej używana, więc to ona powinna
obowiązywać - w końcu do pracy zdalnej maszyn sobie nie wybieramy.
AFAIR RH i Debian tak miały wtedy. W każdym razie mi się już tematu nie
chce drążyć i licytować, który unices jak ma, bo i tak wiadomo, że każde
rozwiązanie działać będzie tylko na części systemów.
Co najwyżej mogę opracować jedną wersję - po jednoznacznej decyzji,
KTÓRĄ.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/