niedziałająca dyskietka

Marcin Król krol w wsb-nlu.edu.pl
Czw, 12 Sie 2004, 14:58:33 CEST

> - po wyklikaniu enterem zgłasza buggy package set niezależnie od wyboru
>   base/basic/itepe. Chodzi o brak bdflush na ftp. havner, averne? to
>   jest jeszcze potrzebne? jeżeli tak to dlaczego zniknęło? Jezeli nie to
>   jak to usunac? ;)

Mialem wczoraj to samo. Pomoglo przegenrowanie indeksow na lokalnym
mirrorze :) W indexach z ftp bdsluh nie bylo mimo ze pakiet na ftp lezy.

> - po odznaczeniu bdflush z instalowanych pakietów przechodzi dalej ale
>   nic się nie instaluje zgłaszając błąd że pakiet jest dla architektury
>   i686/noarch.(???? - ma to jakis zwiazek z wprowadzeniem arch pIII?)

Sa nieuaktualnione rzeczy od rpm w instalatorze, a sam rpm jest nowszy i
sie pluje. Ja to sobie uaktualnilem sam w lokalnym mirrorze :D z ktorego
generuje bootkietki.

> nawiasem mowiac z tej samej dyskietki tydzien temu na athlonie system
> zainstalowalem, wiec... ktos cos popsul chyba(?)

Nah. To sie objawia na p4 i ostatnio tez trafilo mi sie na jednym p3.
Kwestia rzeczy RPM'owych jak pisalem, kwestia przepakowania jednego -pkg
i przegenerowania bootkietek.

M.