XFree86

Wojciech 'Sas' Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Czw, 12 Sie 2004, 19:29:38 CEST

On Thu, 12 Aug 2004, Jakub Bogusz wrote:

> Włączyłem libXrender/libXft/libXcursor z powrotem do XFree86.spec.
> Ale to nie wszystko jeszcze.
>
> Proponuję zmiany twm -> XFree86-twm itp. (+Provides/Obsoletes na stare
> nazwy) - żeby było od razu widać, że to z XFree86.

czyli robisz to co ja kiedys zrobilem, i co Tomek z wielkim krzykiem wywalil

Jego argumentacja gdzies w archiwum powinna byc ...

 				Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}