Propozycja zmian w Group dla PLD 3.0

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Pią, 13 Sie 2004, 13:56:39 CEST

On Fri, 13 Aug 2004, Tomasz Wittner wrote:

> Jedno - http://www.freebsd.org/cgi/cvsweb.cgi/ports/
> Nie wiem, o którym bsd mówimi - ja o free i o układzie katalogów
> w /usr/ports .

Ja mowie o tym, co poszło na listę. Jeżeli są grupy x11, x11-wm,
x11-fonts, to dla mnie to jest hierarchia 2-poziomowa. W grupach rpm też
były pakiety w X11/Applications i w X11/Applications/Math, to wychodzi na
to samo co tu, tylko rpm miał jeszcze bardziej rozbudowaną hierarchię.

> science zawiera aplikacje nie związane z biology i math - widocznie dlatego,
> że a). przyjęto 1-poziomową hierachię, b). a na tyle dużo było aplikacji z
> dziedziń biologii i matematyki, że warto, żeby miały swoje grupy, c). ludziom
> tak się podobało.

Stawiam na c).

> Nie - podejrzewam, że musi być to zaaprobowane przez Ports Management Team.

No to Ports Management Team tak działa.

--

Pozdrawiam,

Roman Werpachowski