Propozycja zmian w Group dla PLD 3.0 [OT]

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 13 Sie 2004, 14:43:37 CEST

On Fri, 13 Aug 2004, Roman Werpachowski wrote:
> No to tu się różnimy. Matematyka jest częścią fizyki,

hhmmm????
Nigdy w życiu...
To może matematyka jest też częścią ekonomii?
Albo chemii może? czy biologii?

Nie, to jest oddzielna dziedzina nauki :)

> a fizyka jest nauką ścisłą.

Tutaj się jak najbardziej zgadzam.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski