Struktura katalogów

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Sob, 14 Sie 2004, 11:52:36 CEST

Czy osoby, które się obecnie grzebią w generatorach iso/bootkietek mogłyby
potwierdzić, że taka nadmiarowa struktura katalogów dla głównego drzewka jest
rzeczywiście do czegoś potrzebna. Bo w 3.0 bardzo bym chciał zamienić to -
"th/PLD/i686/PLD/RPMS" na coś takiego "PLD/i686/RPMS". Z tego co mi się o uszy
obiło, to obecny układ ma jakoś pomóc przy generowania iso. Ja to mam zamiar
zmienić (bo jest cholernie upierdliwe przy automatyce ftpowej), więc niech
się ktoś odezwie, żeby później nie było płaczu, zgrzytania zębami i darcia
szat.