[head] ogle.spec

Grzegorz Konopko kolodko1 w o2.pl
Sob, 14 Sie 2004, 18:02:07 CEST

Dnia sobota, 14 sierpnia 2004 15:25, Marcin Krzyżanowski napisał:
> Witam,
>
> mam prosbe, moze ktos spojrzec na ogle.spec i dlaczego przestał się
> budować ? kiedyś się budował co widac po tym ze jest na ftp, a teraz nie
> chce, i nie bardzo widze dlaczego jest błąd... aha oraz :

Wiem tylko ze jakiś problem przy wywołaniu:

%{__libtoolize}
%{__aclocal}
%{__autoconf}
%{_automake}

Ale co dokładnie to nie wiem, trzeba się bliżej przyjżeć. Przy zakomentowaniu
na athlonie mi się bez problemu buduje.

> skąd się biorą -march=i586 -mcpu=pentiumpro na athlonie ?

Na sztywno ma wpisane dla x86, wystarczy prosty patch na źródła.
Swoja drogą: jak kompilator przyjmuje gdy przy wywołaniu damy:
-march=athlon -march=i586 -mcpu=pentiumpro