knemo

Piotr Budny vipw w valkyrie.one.pl
Sob, 14 Sie 2004, 23:37:44 CEST

Witam,
starając się utrzymywać świeżość paczki, podsyłam .diffa do najnowszej
wersji. W załączniku także patch na pliki .desktop, żeby przynajmniej
po polsku się przedstawiał w ustawieniach KDE. Nie wiem, czy
tak-to-się-robi, czekam na uwagi. Tego pacza podsyłam także autorowi,
może wrzuci do źródeł.

vip;

--
Do przodu hej pasterze!