[krol@wsb-nlu.edu.pl: Re: [AC] tc i filtr u32]

The Undefined undefine w aramin.net
Pon, 16 Sie 2004, 21:31:01 CEST

On Mon, Aug 16, 2004 at 09:19:29PM +0200, Marcin Król wrote:

> Jestem za. Niech ktos z uprawnieniami pusci :)
nikt nie zgłosił sprzeciwu więc puściłem do test.
haverne - nie usuwaj tego proszę ;) (o ile się zbuduje...)
niektórzy ludzie lubią mieć czasami coś co działa prawidłowo w praktyce,
a nie tylko w teorii..  a jak będzie w test to nikogo nie zbulwersuje że
ma już to parę dziur security...)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała