SPECS: metacity.spec - back to 2.8.2 because of problems with focu...

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Pon, 16 Sie 2004, 22:22:21 CEST

On Mon, 16 Aug 2004 22:08:50 +0200
Marcin Krzyżanowski <krzak w hakore.com> wrote:

> tak, taki jest powód ze obecnie metacity nie działa poprawnie w gnome
> 2.6.

u mnie działa poprawnie. nie rewelacyjnie, ale poprawnie. Jeśli chodzi
o problemy ze skupieniem to według tego co czytam na gnome-desktop focus
stealing _nie zostanie zablokowane_ w obecnych stabilnych wersjach tego
WMa.

> 2.8.3 wrzuciłem na DEVEL.

To wersja stabilna. jej miejsce jest na HEAD. Jeśli masz problemy z
nowszą wersją to zanim puścisz na buildery i zaczniesz robić nieporządek
to przetestuj i dodaj notkę, ułamkowe release, whatever.

> poletkiem doswiadczalnym jest utrzymywanie 2.8.3 i wyżej na HEAD.

poletkiem doświadczalnym jest puszczanie na buildery nieprzetestowanej
wersji programu i robienie bałaganu.

News
----

2.8.3
==

Some important bug fixes in this release, including somy a11y bugs,
and a compile issue on Solaris.

[...]
Fixes
  * Adjust the MRU list when preventing focus stealing (Elijah)
  * Ensure that we maintain a focus window when switching workspaces
    in mouse focus mode (Elijah)
  * Some improvements in the showing desktop mode, and window
    activation (Elijah)
  * Make sure cursors changes are handled correctly (Havoc, Soeren)
  * Some fixes to the window menu (Rob)
  * Fix a compile issue on Solaris (Peter, Mike)
  * Allow struts to go past the middle of the screen, provided there's
    a gap between them, fixing an issue with gnome magnifier (Bill)

wskaż mi proszę gdzie w powyższym anonsie znajdę informacje że jest to
wersja devolperska.

--
Fryderyk Dziarmagowski