nowy spec

Piotr Budny vipw w valkyrie.one.pl
Pon, 16 Sie 2004, 23:18:21 CEST

Witam,
podsyłam nowego speca.

Miałem trudność z przetłumaczeniem:

"QVV allows you to browse directories with lynx-like interface, view
images browse next/prev image while showing image window or in the
directory list, multiple image windows and directory browsers can be
opened/closed with a single key, panning easy with arrow keys or mouse
and few other things as well. "

tekstu tego nie zamieściłem w specu (nie to, że mi się nie chciało, po
prostu dla mnie to jakiś inny angielski ;-) ). Tekst pochodzi ze strony
autora. Jeżeli ktoś będzie miał pomysł na tłumaczenie - proszę o
włączenie do speca.

Piotr Budny, vip

--
Do przodu hej pasterze!