[AC] problemy spod putty+screen na nowych terminfo/ncurses

The Undefined undefine w aramin.net
Pon, 16 Sie 2004, 23:50:56 CEST

On Mon, Aug 16, 2004 at 11:45:05PM +0200, Tomasz Pala wrote:

> Dziś się logowałem z putty do ncurses-5.4-2 - ale nie wiem, jaki $TERM:
> domyślny.
hm.. i było ok?
sprawdzałeś pod screenem? w sumie pomyślałem sobie że to mogło być
przyczyną problemów.. (screen mam odpalony od kilku miesięcy...)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała