nowy quake2

Robert Kurowski koorek w o2.pl
Wto, 17 Sie 2004, 00:25:41 CEST

Dnia Mon, 16 Aug 2004 23:12:43 +0200 osoba znana jako havner <havner w smtp.kamp.pl> napisała:

[...]

> I po co obsoletes podpaczek na same siebie? W przypadku gdyby byla mozliwosc
> zainstalowania na raz tylko jednego pluginu dzwieku, (tutaj raczej tak nie
> jest) to mialby sens Obsoletes:quake2-sound-plugin provideowany prez
> wszystkie podpaczki.

Wydawalo mi sie ze nie ma sensu instalowac kliku wtyczek audio (tak czy siak korzysta sie z jednej), no ale nie kazdy ma na jednym komputerze tylko jednego uzytkownika.

W kazdymr azie poprawilem te kilka bledow, mam nadzieje ze tym razem jest ok.

--
Robert 'koorek' Kurowski
JID koorek w chrome.pl